mercoledì 1 luglio 2015

Il calcio spiegato a Mario Merola


Felicissima sera
a tutte 'sti jucature 'ncravattate
chesta e' 'na partita de pallone
senza cerca' 'o permesso juoco pur' je
fischia arbitrante
faje nu bell' fischio pe' ‘o Vesuvio mio
stasera miezz a st'uommene aligante
joca un centravanti zappatore
no, signore avvocato
chiste è nu trattore,
‘a zappa l’aggie lassata a casa mia.

Sentite a me, basta fare ddoie passate
pe’ zappà tutto 'o camp,
che il compito mio se putesse fa in mez’ora
ca se piantano friarielli e puparuoli
fischia arbitrante
je mo ve cerco 'a zappa a tuttu quante
e diteme se avite viste a Gennarino ‘o malamente
ca chille a tutto pensa che piantà 'e pesielle.
E tu ca vinne pagnotte 'e palatielle
Famm na guantiera pe’ 'sta gente impurtante
stasera è voglio assaggià pur’ io 'o sfilatino
damm un pezz, che schifezza
Lassa perdere, comme e' amaro sto ppane.
Mia cara madre
sta pe' trasi' ‘a palla d’inta a porta
E ancor' nun aggio accuminciat' a zappà
Faciteme appiccià 'o trattore
primm che chist' se metten' a pazzià 'n'ata vot'.


Giorgio D'Amato